S T R E C K


TÖNT. Brukar tycka att det är rätt töntigt med alla dessa tjejer som skall lägga ut tusen bilder på sig själva men ändå täcka för ansiktet. Har aldrig fattat varför. Förrän nu. Idag halvblundade jag på alla kort. Inga sjukt uppspärrade ögon, inga bekvämt stängda. Ögonlocken spelade någonstans där emellan. Så jag drog slutsatsen att det bästa sättet att i alla fall försöka behålla er fantastiska läsare, var att inte skrämma bort er med denna ruskiga min = ett streck rätt över bara.

Tröja - VILA
Jeansleggins - Bik&Bok
Rosettskor - Skopunkten
Väska - Lindex
Glass - Bohemian Raspberry Ben & Jerry

Och detaljer som borde synas men inte gör det: halsband fick jag av morfar i grövelsjön och har haft på mig ever since. Rosa armband från Charm Design (vilket var/är min kompis UF företag)


Kommentarer
Postat av: malin

snyggt!

sv: tack så mycket (: kram

Postat av: Mård

SV: Helt fantastiskt god! :)

ha en fortsatt fin kväll!

2009-04-27 @ 21:38:24
URL: http://sidewalkdancing.blogg.se/
Postat av: Anonym

utanför mig! :D



snygg tröja!!

2009-04-27 @ 21:54:20
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-04-29 @ 22:34:41
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback