Jag behövde


CIRKA. Är mitt i ett The City- maraton, så tappade tiden och allt. Idag står det packning på schemat, för jag åker til Fjällbacka ikväll. Skulle egentligen åkt om ett par dagar, men jag känner att det skall bli skönt att komma ifrån och bara ta allt i en annat tempo. Det är en helt annan atmosfär där uppe, vilket ibland är ganska tråkigt men just nu väldigt, väldigt skönt.

I alla fall. Igår innan körskolan köpte jag lite skor. Tre-för-två hos Skopunkten är perfekt när det krisar lite. Räknade och kom fram till att det säkert var typ 2-3 år sedan jag köpte skor för att jag verkligen behövde, senast. Det blev ett par svarta, ett par bruna, ett par vita. Bara så jag har. Skitbra, och skitbilligt.

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Svar: Ja, typ. Och åh jag är så glad att den är min. Shit! Nu fattas det bara film sen kan jag börja använda den :] hihi puss!

Postat av: Sofie

snygga!

2009-04-07 @ 17:53:45
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback