Drömmar

Avslöja dina drömmar! Utmaningen går till synes i sifferordning, och ju längre utmaningen blir ju fler drömmar måste du skriva vid varje dröm… (?) Förstår ni?

Till exempel: Det börjar på EN drömprins, då skriver du en prins du drömmer om. Sedan kommer TVÅ drömjobb, då måste du skriva två jobb du drömmer om… Och så vidare.

Antar du utmaningen måste du dessutom lägga till en ”dröm”. (Jag har satt igång den och lagt till fyra själv för att komma igång lite.)

Denna utmaningen slutar alltså på FYRA drömresemål, och när du då antar utmaningen så lägger du till FEM –och här skriver du en dröm- (och så vidare om någon antar utmaningen efter dig). Tänk på att det måste vara rimligt att man kan ha så många drömmar inom just den ”genren” du anger.

Jag veeeeet: jag suger på att förklara. Undrar du så är det såklart bara att fråga.


Självaste utmaningen:

En Drömprins? Daniel Radcliffe. Finns inget vackrare juh.

Två Drömjobb? Författare eller journalist.

Tre Drömboenden? På mitt sommarland. I själva Göteborg. Eller... Gran Canaria.

FyraDrömresemål? New York. Rom (igen). Hm... Thailand, och Miami eller annan solig stad i USA.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ravioli går att köpa på ICA. :) Och de är fyllda. Det finns med kyckling, ost och till och med köttfärs har jag för mig? Ja, i en massa smaker! Testa! :)

Postat av: julia

hur får man in klockan till vänster?

2007-01-22 @ 20:41:11
Postat av: Beth

Julia: Jadu...Det har jag nästan glömt. Men klickar du på min klocka, så kommer du till en sida. Och där väljer du din egna klocka, och sedan så förklarar sidan ganska bra själv (: Dock på engelska, men ganska lättförstådd.

2007-01-22 @ 20:56:29
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Julia

Done :)

2007-01-22 @ 21:26:48
URL: http://honjulia.blogg.se
Postat av: Ellis

Nu har jag gjort, najjs najj:)

2007-01-22 @ 21:29:58
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback