Drömmar & Accessoarer

98761-98


JAG VILL HA....
Härligt höstiga accessoarer, som får mig att känna mig som en hollywood stjärna a'la Göteborg.
& JAG VILL.....
Bo i en enkel 2-3:a i Centrala Göteborg, och cykla i höstkylan till mitt jobb som Chefredaktör på en av sveriges ledande tjejtidningar.
DESSUTOM SÅ....
Bor alla mina kläder, skor och accessoarer i ett eget rum. Mitt liv har högt tempo, men jag lever utan stress. Låter sjukt hur det skall gå ihop. Men det finns alltid en lösning...

ACCESSOAR!
Blus från H&M ;
198 pix
Sjal från Scorett ; 199 riksdaler
Halsband från H&M ; 49 kronor och 50 öre
Läderhandskar från Scorett ; 229 spänn
Röda skoletter från Halens ; 399 SEK
Blå boots från Halens ; 579 enkronor
Underbar väska från H&M ; 2 hundralappar subtraherat med 2 enkronor.
Eskimo-stövlar från Scorett ; 999 pix

Kommentarer
Postat av: Bredefredrikke

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback