Night at the Museum

Var och kollade på "Night at the Museum" nu ikväll. Kort och gott:
Lite långsam, några (dock få) framtvingade skratt - men många långa, goda. Jisses, vad kul den var på vissa ställen. Filmen var cool. Värd 3 blommor på en skala av 5 (en typisk 3:a dessutom).
Jag hade nog hellre väntat och köpt den som dvd sedan när den kommer ut, istället för att gå på den på bio. Känns som att det är en film man kommer vilja kolla på många gånger för den mysiga humorn. Köp, köp, köp den när den kommer ut på dvd - helt enkelt!

Det här inlägget kändes lite.. tråkigt (; wellwell, sak samma för den här gången. Jag har bara bråttom till
Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: caroline

ja ! visst e den bra ? :D såg den för några veckor sen. helskoj film :)

Postat av: malin

Jag såg den i fredags och jag tyckte det var en väldigt väldigt bra film. haha jag garvade hela tiden (kanske e för att jag har dålig humor) jag älskade filmen och av mig får den 5/5 helt klart! ska verkligen köpa den när den kommer ut!

2007-02-12 @ 14:25:40
URL: http://maliino.webblogg.se
Postat av: Alananne

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-03 @ 08:45:29
URL: http://alananne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback