Happy Feet


Igår var vi (jag och familj) och kollade på... Happy Feet (som vi hade fått biljetter till).
Jag hade inte sådär överhöga förväntiningar på den,
men för en sån sucker för söta djur som jag är så gick den såklart hem. En grymt söt story, snyggt gjord (men inte överdrivet ~vilket är bra~) och söta djur gjorde filmen helt bedårande.
Det enda jag har att klaga på var föräldrarnas löjliga röster. Nej, det gick inte hem hos mig - var bara jobbigt att lyssna på.
Jag tycker den är värd att lägga lite bio-pengar på- verkligen- men då tror jag att man skall se den med svenska röster. Många tror att orginalrösterna är bäst hela tiden - men här tror jag faktiskt tvärtom i och med de många roliga dialekterna med mera.


detta gillas skarpt.
By the way - bergakungens salar var mer än tummen upp.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, den ska jag snart se :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback