WORK


"När skall du sluta hoppa?" frågade pappa. "Vad skall jag göra då?" svarade jag.

Här är dagens outfit. Den där kjolen tycker jag väldigt mycket om, men använder jag väldigt sällan. Känns som en kjol man bara har på sig vid speciella tillfällen. Idag, var det skolfoto. Sista skolfotot. Tema: yrken. Jag var florist. Florist som en gång i tiden var mitt allra första drömyrke. Som jag verkligen drömde om alltså. Blommor och blad. Sedan upptäckte jag att floristerna på Blomsterlandet hade jättefula arbetskläder. Så började jag drömma om att skriva istället...

Blommig kjol - Gina Tricot
Magkort tröja - Gina Tricot

Halsband som inte syns på bilden - konfirmationspresent

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken underbar kjol! :)

Postat av: Ellis

Jättefin kjol!



sv: ja jag håller med! och jag skulle inte häller säga nej till den färgen (det är min kompis på bilderna)

2009-09-27 @ 13:17:48
URL: http://elliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback