Nöjd


Efter mässan sprang jag och H in på H&M, där jag hittade klackar. Bruna, enkla med hög klack. Check, med andra ord. Bild får ni givetvis så snart som möjligt.
     När vi var där inne och stod och spanade på plagg fick vi också syn på jackan ovan. Jag är inget big fan av jackor (har vart nöjd med 1 jacka de senaste typ 6 åren). Men H bad mig prova den, och jag gillade. Nu har jag klickat hem den via
hemsidan, och jag hoppas att jag är lika nöjd hela vintern. Jag kör dock utan fuskpälskragen. känns inte riktigt... jag.

Sitter med lätt feber och en förkylning som skymmer hela världen. Usch. Varm saft blir nästa på todo- listan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

den är supersöt!

det är riktigt svårt att hitta jackor, i alla till vintern tycker jag.

Postat av: Sandra

Kragen på den jackan är så himla fin!

2009-09-23 @ 23:14:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Stina

Den där har jag också funderat på att beställa. Kanske lika bra att slå till nu innan det blir vinter.

2009-09-24 @ 00:14:19
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback