Head held high


Denna gången höll jag vad jag lovade. (Har inte glömt de där skol- tipsen, de kommer komma - skall bara samla ihop dem lite först.) Bilder på mina höst- accessoarer.

BLÅGRÖN MÖSSA: Impulsköptes på H&M. Det var skolstart och kliade i fingrarna efter att greppa just höstaccessoarer. Dessutom kostade den int mer än någon struntsumma på typ... 80? Någonting liknande. Jag älskar färgen.

SVARTA VANTAR: Fick jag i födelsedagspresent av J. Köpta i Grekland och helt underbara. Kommer använda dessa så mycket. Jag älskar dem och är så himla tacksam. Se den lilla pälskanten också. Åh!

DET CERISA: Köpte jag på hm.com. Också för någon struntsumma. Rosetter, rosetter och återigen rosetter. För att sätta färg på hösten när den mot slutet tendrar mer åt det gråa.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den blågröna är grymt snygg!

Postat av: Anonym

SV: Tack! :)



SV2: Jaa, eller hur! ;) ;o

2009-09-07 @ 07:30:22
Postat av: Jossan

Den där kommentaren innan var från mig ;)

2009-09-07 @ 07:30:48
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback