Dear Diane


Min all-time-favorit Diane von Furstenberg har äntligen visat sin SS10-kollektion. Har inte hunnit se igenom hela visningen ännu, men so far so good ...- that hair?! Jag dör vad vackert. Och, det fixas hur lätt som helst med vanliga flätor. Sova en stund, och voila - du är snyggast i stan.

Jag har så tjockt hår, så för mig är det inte direkt att köra ett par flätor på 10 minuter så är det klart. Men jag tror nog att jag skall försöka fixa så jag får lite mer tid i alla fall. För såhär vill jag se ut i håret. Nu, och i vår. Stunning, är återigen ordet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fantastiskt fint! gjorde alltid så när jag var liten med mitt midjelånga hår. Eller, mamma gjorde det rättare sagt. Tog ett bra tag. hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback