black or white?


Idag körde jag svart på vitt, eller kanske snarare tvärtom. En dag då stressen inte låg som en sten i magen. Den där stenen, snarare vittrade sönder och tog sig in i alla organ i hela kroppen. Slog ut mig totalt. Ett nervvrak satt kvar i en stol och brydde sig tillslut inte så mycket. Så kom jag äntligen ut i friska luften, bestämde mig för att idag skall jag inte plugga ett ord. Härliga, härliga, underbara känsla.

Vitt långlinne - Gina Tricot (måste- plagget, du kan ha det till allt!)
Gigantisk
tröja - VILA
Strumpbyxor - Lindex (de bästa budget- alternativet)
Stövlar - Din Sko
Väska - Zara
Armband - present från Isabel

Kommentarer
Postat av: Johanna

supertjusigt!

Postat av: harrunnnaa

sockersött!

ps. glöm inte att vicka med pekfingret åt din lillasyster så att hon ger mig blanketten tillbaka senast tisdag. på onsdag ska jag vara färdig att skicka ut breven till elever + föräldrar. börjar bli måttligt nervös. nu kan jag ju inte ta nåt tillbaka!!11

2009-09-17 @ 19:06:20
Postat av: ericas twilightnews

jättemysig blogg! älskar bilden! :D

gillar du twilight tycker jag att du ska kika in i min blogg =)

kram

2009-09-19 @ 20:07:58
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback