Sakna och se fram emot


Kära underbara läsare. Det skulle glädja mig otroligt om ni läste detta stycke. Jag har nu tagit beslutet att sluta blogga på den här adressen. När jag startade bloggen för drygt 3 (!) år sedan, hade jag ingen aning om vad som låg framför mig. Jag visste knappt vad en blogg var, liksom. Men sakta men säkert växte den sig större. Krympte i omgångar. Växte sig större. Och plötsligt var vi här.

Jag känner att det bästa är att sluta blogga här. Jag kommer inte längre. Jag har gett det så många försök, men just denna bloggen har tyvärr passerat bäst före- datum. Jag har utvecklats enormt under Beths Blogg- tiden. Både skrivandet, fotograferandet, modeintresset, formintresset... Precis allt. Folk som ifrågasätter bloggar, de har ingen koll. Det är ju här allt händer, eller hur? (;

Men, som sagt. Jag har velat länge, just för att jag är så fäst vid den här bloggen. Men, utvecklandet har avtagit och jag är sugen på en ny utmaning. Jag har aldrig blivit nominerad i någon veteran- kategori, men det är just så jag börjar känna mig. Som en blogg- veteran. Och jag tänker inte ge upp bloggandet. Jag vill bara inte fortsätta här.

Jag skall spåna och spana, hitta utmaningen och ta den. Starta upp en ny blogg att jobba på med hela mitt hjärta. Och när det sker, hoppas jag att ni hänger med. Det låter klyschigt, men jag har nog faktiskt de bästa läsarna. Som följer trots velande från min sida. Att logga in och mötas av alla pushande, kritiska, inspirerande kommentarer är något jag inte vet hur jag skulle klarat mig utan. Vardagshjältar är ni, i dess högsta bemärkelse.

Men okej. Under tiden jag spanar... Så kan jag givetvis inte hålla mig ifrån nätet. Ni kan följa mig på...

-
Flickr: bilder, bilder, bilder.
- Notes By B: tankar. Mer personligt.

Tack för de här tre åren!
På återseende

     Beth Bomb


På bilden är jag, fotograferade gjorde min syster.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kommer bli himla tomt utan dig.

Utan dessa bloggar hade jag aldrig lärt känna dig.

Konstigt.



I vilket fall som helst, så hoppag jag att du meddelar vart du fortsätter, när du fortsätter, om du fortsätter.

Jag kan inte kommentera på Notesbyb-bloggen. Vet inte varför, men så är det.



Ha det bra, vi hörs!

Postat av: Johanna

meddela vart du fortsätter blogga sen (om du gör det) så hänger jag med.

2009-10-29 @ 09:05:07
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Beth

tjejer; självklart meddelar jag!

2009-10-29 @ 11:11:51
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: Erika

tack själv! jag hoppas att du fortsätter någon gång i framtiden för det tycker jag att du borde - det är du för bra för att inte göra. kommer hur som helst att sakna dina inlägg här, men notes by B kanske blir en bra tröst för det.

2009-11-01 @ 19:02:11
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har följt dig alla år utan att kommentera en massa. Vill bara säga lycka till och tack för dom tre åren av en underbart bra blogg! Massor av kramar!

2009-11-07 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback