The United Kingdom


UNITED. I veckan är det stort FN- rollspel i skolan. SA, INT och JM- eleverna har delat upp sig och blivit delegationer från olika av världens länder. Jag, tillsammans med Jeannie och Felicia, är Storbritannien. De senaste veckorna (månaderna) har vi läst på allt vi har kunnat om var just Storbritannien och även andra länder står i ämnet mänskliga rättigheter. Vi har läst, haft möten, skrivit tal. Imorgon och på tisdag är det långa arbetsdagar för att fixa det sista och mellan onsdag och torsdag börjar själva rollspelet.

Klädsel? Formellt. Väldigt viktig regel i det hela. Allt skall egentligen vara formellt. I alla fall så kommer bloggen antagligen att få vila lite eftersom jag helt enkelt inte kommer att ha tid med den, när jag är i skolan mellan tidig morgon och antagligen senare kväll än vanligt. Men kanske kan jag skrapa ihop några formella outfits och några skojiga inlägg. We'll see. Men nu vet ni.
Bild: Googlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback