Theme


& LOVE & UNDERSTANDING. Det blev en kväll med ganska mycket peace- tecken för min del. Och gud vad jag tycker om min klass. Vi hade så sjukt roligt. Det var tema- party, valfritt mode. Vi hade mode från stenåldersman, till romare, till fjortis, till 2050- tal. Och jag själv var hippie. 
      1000 flätor i håret. Fjäderörhängen från Topshop. Klänning från Vero Moda. Flip- flop från Eva Nette. Väska från Rom. Peacearmband från Charm Design. Mina första glajjor någonsin (blandning av Ozzie och Lennon sa tjejerna). Och så vidare. Det var hippie så som jag ser det.

Nu skall jag iväg och köpa thai- mat. Mums.


Bilder: 1&3; Sofia W, 2; Pauline K. Båda klassisar.

Kommentarer
Postat av: malin

visst är hon!

Postat av: malin

och de där bilderna på henne hade jag aldrig sett innan :-)

2009-06-12 @ 22:56:10
URL: http://smurfette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback