Soundtrack


OVER HERE. Det är ju ny månad och allt. Så jag tänkte. Jag kommer tillbaka. Livet är för tillfället helt fantastiskt underbart. Jag spenderade helgens kvällar med K, bredvid storan i Göteborg. Helt ljuvligt. Massor av bilder blev till tre, som jag delar med mig av här ovanför. Vi åt godis och jordgubbar och hade det allmänt fantastiskt. På lördagen hade jag på mig min nya randiga klänning från Gina Tricot, som ni ser på övre bilden.

Det har varit så galet varmt de senaste dagarna. Igår var det 28 grader i skuggan, och jag kan nästan påstå att det nog är en underdrift. Trots vätskebrist ville jag vara ute. Inte slösa på vädret, så att säga.

Pausen jag har haft har jag verkligen njutit av. Och den kändes som om den faktiskt var nödvändig (för min del) att ha. Men som sagt. Jag är tillbaka, med en förhoppningsvis (om vädret håller i sig) fantastiskt somrig blogg. Puss!

Burning Love - Elvis Presley

Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Ser galet mysigt ut!

Postat av: sofichelle

Oh, så himla mysigt det ser ut!

2009-06-03 @ 17:50:20
URL: http://www.sofichelle.devote.se
Postat av: Lovisa - ögonblick

Den där tredje bilden var jättefin med ljuset och allt. Hoppas du haft en bra dag:) kram lovisa

2009-06-04 @ 22:37:50
URL: http://lovell.blogg.se/
Postat av: Lovisa - ögonblick

Den där tredje bilden var jättefin med ljuset och allt. Hoppas du haft en bra dag:) kram lovisa

2009-06-04 @ 22:37:57
URL: http://lovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback