Inbox


PHOTO. När jag kom hem låg det två stora paket i brevlådan. Älskar sånt. Och paketen i sin tur innehöll närmare ett halvt kilo framkallade bilder. Älskar det, också. Nu har jag bilder som jag rotat fram ur varenda liten bildmapp i datorn - att hålla i händerna. Det är en annan känsla att ha dem så. På samma sätt som jag tycker att papperstidningar är en helt annan grej. Men det är också en helt annan visa.

Fantastiskt kvalitet. Fantastiskt enkelt. Och fantastiskt snabbt. Rekommenderar verkligen Fuji, om du funderar på att framkalla bilder. Vi beställde i söndags, och redan idag fick vi dem som sagt. Och så är det billigt också. Kan knappast bli bättre, huh?

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Åh, din bild gav mig lust att göra samma som dig ;)



Sv: Ja, gud, jag vet inte. Alla andra är så fina och jag vill ha, men jag ångrade mig så fasligt sist så nuvetjagverkligeninte. :s Men i sådana fall blir det mer till hösten, jappjapp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback