The end (of the past)


Idag skulle man kunna säga att det var lugnet före den perfekta stormen. Jag tog avsiktligt lite avstånd från bloggen (såg The Replacements - sjukt, galen, rolig film), för nu är det sista gången vi ses innan bloggen kommer tillbaka i det nya formatet. Nystarten är inte långt borta. Imorgon låser jag bloggen, för att sedan komma tillbaka på tisdagen eller onsdagen som en superinspirerad bloggerska - superpeppad - superladdad.

Imorgon låser bloggen sig alltså, och jag kommer vara den enda med lösenord. Innanför dessa låsta väggar sitter jag och fixar, bygger, laddar med innehåll. På kvällen skall jag gå och se Twilight för andra gången, skall boka biljetter om bara några minuter. Den där braiga filmen.

Tisdagen fixar jag det sista med bloggen. Och sedan ligger våren för fötterna. Ser fram emot det. Hasta luego, amigas!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ojoj! Spännande!

Postat av: haruna

looking forward!

2009-01-05 @ 00:23:04
Postat av: Beth

Haruna: Oui!

2009-01-05 @ 11:27:56
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback