Mixa


SUPERMASSIVE BLACK HOLE. Jag tror att jag har en lite konstig musiksmak. Eller inte alls. Den berör piano, fiolspel, lungt till rock. Men inte klämcheck discopop. Walande skit. I kort, så är det precis så min musikstil är.
     Men, det måste ske i en blandning. Efter 5 ballader skall en rockigare låt in. Så blandar man till en känsla. Därför gillar jag soundtracket till Twilight, så mycket. Lungt, blandat med fart. Från
Let Me Sign med Robert Pattinson, till Supermassive Black Hole med Muse. Båda är helt sjukt bra. Varning för videon till Supermassive Black Hole, dock. Har inte vågat se mer än de första 10 sekundrarna hittills. Men låten! Ah. Lyssna här.


Bild: Bruce Springsteen- tavlor från -85. Han är också favoriten all time när det kommer till musik.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback