How to: sleep


SOVA. Redaktionsdag, en timma hemma och en hockeymatch. Det är varför uppdateringen kommer mitt i svarta natten. Skall bara se ett avsnitt av House, och sedan skall jag sova. Sova, som jag förresten i flera veckor har haft problem med. Ni vet, vakna, somna, vakna, somna och så vidare - under samma natt. Men, jag tror att jag funnit lösningen! Tips: yoga- andas innan du somnar. Alltså, ligg helt avslappnad och andas djupa andetag genom näsan. De senaste två nätterna har jag sovit så himla bra. En god sömn är ingenting jag nekar i skoltider. Så, tipsigt alltså. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg :) åh har du inte sett den ? :o den är ju svinbra! en klassiker.

Postat av: Anonym

tack :)

ja, det fungerar jätte bra! tar ofta djupa lugna andetag när jag inte kan somna.

sov gott

2009-01-13 @ 22:45:41
Postat av: Mikaela

Sv: Jaa visst är den snygg :) Undra om man kan hitta en liknande någonstans..?

2009-01-14 @ 08:05:22
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback