Läs, hitta, upptäck!


Tanken med den nya bloggen är inte att den skall vara annorlunda, en helt ny blogg - tanken är snarare att den skall kännas med välgjord och lite mer som en enda detaljsamling på nätet. Men trots att bloggen inte ser så mycket annorlunda ut, finns det ändå en del nya eller förbättrade delar. Upptäck! /Beth

BETHSBLOGG.SE / BETTEBETT.BLOGG.SE Numera hittar du mig även om du skriver in bethsblogg.se direkt i adressfältet (du kommer då direkt till bettebett.blogg.se). En liten petitess, men visst känns det extra bra?

INNEHÅLL Innehållet är jag extremt försiktig med. Som sagt var vill jag inte ändra allt upp och ner helt plötsligt. Och det är inte heller tanken, men - mer struktur, mer välgjort. Det kan ni förvänta er om något. Bloggen kommer mer och mer rikta in sig på detaljer. Detaljer som ni dessutom kanske inte ens ser som detaljer i första hand.
     Och med detta kommer även ett nytt, inslag - tävlingar. Jag kommer att tävla ut detaljer som har gjort mina dagar lite extra. Detaljer som gjort mig lite gladare. Planen är dock att alla dessa priser kommer att vara sponsrade av mig själv, så förvänta er inga resor eller så... Men det kommer att vara priser jag själv har tyckt om extremt mycket i min vardag.
     Ytterligare ett inslag som redan är bestämt är Veckans Favoriter. Här publicerar jag i slutet på varje vecka en lista på detaljer eller liknande som jag gillade extra mycket under veckan som gick.
    Dessutom är det så mycket mer, men jag skall inte göra detta inlägget längre än nödvändigt (;

MAPPAR
From now on är tanken att sidmenyn inte skall se riktigt lika rörig ut. Jag har under två år samlat på mig fler mappar än nödvändigt, och har verkligen försökt att radera en del - men det klämde så antalet mappar är inte så mycket annorlunda. Vad som är annorlunda är att en hel del av dem är omdöpta, så det blir enklare att hitta runt. Namnen är kortare, och rakt på sak. 

BETHS FAVORITER Ytterligare en rubrik i sidmenyn har fått byta namn. Länkar blev "Beths Favoriter". Här under hittar du de mest välbesökta bland de sidor jag kollar på nätet. "Tips till dig", skulle man också kunna kalla det.

BILDLÄNKAR Under profilbilden hittar du numera rubriken EXTRA. Under denna, i sin tur, hittar du bildlänkar. I dagsläget finns där endast tre, men med tiden läggs några till och några kanske tas bort (självklart uppdaterar jag dig på bloggen).
     En av de länkar som finns idag är en bild på min filofax. Klickar du på denna kommer du till en extra- sida där min veckoplanering ligger uppe. Ibland mer, ibland mindre intressant för dig. Du ser vad jag gör under veckan (varför bloggas det ingenting på onsdagen?), du ser vad som händer på bloggen samt att du kan läsa om vad jag dessutom tycker är intressant som händer någonstans i världen eller här.
    Länk nummer två visar till detta inlägget. Så är det någonting du inte hittar eller så - läs här, eller lägg en kommentar i detta inlägg så hjälper jag snarast. Du kan också kommentera här om det är något ytterligare du önskar.
    Den tredje, och i dagsläget sista, bildlänken är så du hittar direkt till en utvald mapp. Denna länken kommer att variera då och då, från mapp till mapp. Jag kommer att lyfta fram en mapp i taget, kanske för att jag anser att den är lite extra läsvärd just då - eller för att det helt enkelt är dess tur (läsvärda är de hela tiden, hoppas jag (; )

Kommentarer
Postat av: Martin

Looking good! Bra jobbat hörru..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback