Raowr


Jag drömde att det bodde en alligator i vår trädgård. Att jag hade sett den förra året när den var pytteliten. Då hade vi gjort oss löjliga över den, skrattat åt den. Typ "hur fan kan en alligator leva i Sverige? -hahahaha- i Partille? -hahaha-". Men. Nu var den alltså tillbaka. Typ 3 meter lång. Och jag ångrade att vi inte hade slått ihjäl den med flip-flops, när den ändå var liten.

Det var en mardröm det.

Idag skall jag firas bland släkt, imorgon fyller jag 18! Så, dagen tillägnas städning, städning, städning. Ut med hund. Städning. Men först - frukost. Hasta luego.

Kommentarer
Postat av: Bloggsatt

Hej!



Du har blivit Bloggsatt!



/ Bloggsatt.se - Betygsätter bloggar

Postat av: Jenny

Läs min blogg. Säg vad tycker om den. forsbergjenny.blogg.se

2009-08-15 @ 11:44:40
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: Jag går i vågor med den här luggen, haha. Ibland älskar jag den, ibland inte. Hm.. ;)



Sv2: Håller med dig till fullo om filmerna! ;)

2009-08-20 @ 23:14:25
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback