Sommartecken


SHORTS OCH LINNE. Svettas i shorts och linne. Fräknar. Grillat. Luftballonger. Svettas i shorts och linne. Knott. Citronfjäril. Saftpaus. Svettas i shorts och linne.

Det brukar stiga en lite över huvudet när första vårdagen infaller (tydligen var den i onsdags eller något, men detta blev min då jag återupplivades någon gång igårkväll). Kanske skall jag våga kalla det sommardag. För vet ni - jag visste inte vart jag skulle ta vägen, när det var för varmt till och med i... shorts och linne.

Garderoben känns som ny. Allt är snyggt. Jag är fylld med energi. Jag är glad. Jag vill ut. Jag är helt jävla lost i sommarväder. Jag kollar gamla sommaroutfits, och hoppas att det håller i sig en liten, liten stund till.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är alldeles underbart. Denna helgen har varit den bästa på mycket länge!

Postat av: Josefine

svar: tack :)

2009-04-06 @ 18:24:29
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback