Hemma från Björkö!


Nu är jag tillbaka från vind, vatten, mat och ordlekar. I stort sett. Men annars så mycket mer. Jag har haft två jättebra dagar med JM. Igen. Som jag tycker om min klass!

Det är alltid så att när man har vart ifrån bloggen en stund, och det behöver inte vara mer än en väldigt liten stund (men ändå en stund, då det är bestämt att 0 bloggning är det) - det är då man får massor av inspiration. Så nu skriver jag ner. Sedan fixar jag. Och sedan kommer det massor av inlägg som jag tycker om att skriva, och ni förhoppningsvis tycker om att läsa.

Well. Först så blir det en dusch. Pling!

Outfit från igår:
Randig tröja - LOGG (H&M)
Galonisar som sitter ihop med stövlar (även kallat vadarbyxor, skitroliga att gå i - rekomenderas!) - okänt. Vintage?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin bild! =)

Postat av: Beth

Amanda: Haha, tack!

2008-09-03 @ 17:37:00
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Karin

tack min farmor dog i våra och hon lämnade kvar ett helt rum med underbara väskor och smycken och allt möjligt coolt.. allt var liksom mitt.. tråkigt att hon försvann men coolt att hon hade sådant jag ville ha

2008-09-03 @ 17:45:38
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback