Gult prassel


Det är nu som hösten är som vackrast. Skogen skiftar i rött, gult, orange, grönt mot klarblå himmel och genom glasklar luft. Asfalterade, gråa trottoarer som pyntas med tusen nyanser av gult prassel. Nu kan man göra precis vad man vill.

Så många säger att gult är finast på sommaren, jag säger att det är finast på hösten. Inte mot ny solbränna, utan för att behålla färgklickar även i andra årstider. Alla lyser upp och är skitsnygga i gult på hösten. Jag har sett tusen exempel.
Thats why jag valde mina gula skor (se bild) idag - de som jag köpte för en 50- lapp på Smögen- bryggan i sensomras.
Gula färgklickar är alltså mitt hetaste hösttips. Pling!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilket vackert foto, ser ut att kunna vara ett bokomslag =)

Postat av: Stilist

Jag älskar gult men det kan vara svårt att hitta godbitarna tycker jag, det mesta ser så billigt och "strandigt" ut.

2008-09-24 @ 19:35:15
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback