Happy fall


Med en långsam förkylning som nu har smällt till på riktigt, sitter jag och drömmer om höstpromenader. Det finns inte mycket som inspirerar så som en riktig höstpromenad. Antingen med klarblå himmel och brända löv, eller med blåst och grått, men fortfarande de där uppiggande löven - för att komma in, slå sig ner i en bekväm fåtölj och bara sitta ner och dricka en kopp o'boy.

Appråpå fåtölj. För en och en halv vecka sedan fick jag en fåtölj som min mormor och morfar inte ville ha längre. De ställde in den, och sedan har den stått där. För tio minuter sedan slog jag mig ner. Jag visste redan att den var jätteskön, men jag tror nog att den är lite skönare här i höstrusket än vad den var hemma hos mormor och morfar (; Eller bara på ett annat sätt.

Anyway. Basic-fantastic skor från Chloé och coat från RM by Roland Mouret, var inspirationen till detta inlägget. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna N

jättefin header!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback