Blogg- Sverige och jag


Medan resten av blogg- Sverige packar väskan full med klänningar, kjolar, high heels och of course - those fuskpälsar, så sitter jag här i en fåtölj och drömmer.

Jag har klickat runt, bestämt mig för vilka skor som jag vill ha. Finally. Minus är att pengarna tar slut helt och hållet, denna månaden också. Plus är att jag, om de kommer att finnas där jag vill att de skall finnas, och till det pris jag vill att de skall ha - så kommer jag ha snygga fötter i alla fall ett tag framöver. Det hade ju inte vart helt fel.

Det är en höstkväll framför datorn, med en naturkunskapsbok på sidan, coffeetable-böcker på hyllan och kolsvart utanför. Och ett stundande Grey's- avsnitt. Nu klagar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback