BETH


Från min fina vän nyss hemkommen från NYC, fick jag THIS. En liten snygg och skitcool nyckelknippa. Så en sådan cool har ingen haft förrut. Och jag fick en tidning, ELLE US, så jag har läsning för helgen - perfekt.

Jag köpte skor också. Jag har kikat länge på ett par vanliga stövlar. Och nu fanns de där, på din sko, med 10% på reapriset. Bara så jag kan värma fötterna när höstblåst kommer tillsammans med kyliga mornar. Jag och H kom överens om att de (fötterna, alltså) inte borde vara fast i ballerinas tills det att snön kommer.

Kommentarer
Postat av: Caisa

vilken cool nyckelring! ;)

Postat av: Anonym

Åh, tacktacktack ! Du är så himla gullig ! :D Nu blev jag så glad, så glad ! ;) :D





Jättefin nyckelring förresten, ;) Personlig och allt ! :)

2008-10-16 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback