Om en tröja


Vid första ögonkastet tycker du att den här tröjan ser ut som vilken tjocktröja från -85 som helst. Men icke.

För det första av allt, så är det inte ens en tjocktröja. Det är en t-shirt i svart. Med gigantisk "kropp" och små ärmar. En lagom urrigning. Dessutom är det den tröja, som skall rädda min morgondag.
     Imorse när jag skulle välja kläder kände jag den där känslan av att jag har absolut noll i min garderob. Noll nytt, noll som någon skulle kunna tro var nytt fastän det inte var det. Så jag ville ha en ny tröja. Som får mig att känna mig sådär vardagligt jävla snygg.

Jag köpte en tröja som ser ut som vilken tröja som helst. Men icke. Det är tröjan som skall förändra min morgondag.




Den kommer ifrån BikBok och sitter mycket finare än vad den ser ut när den bara hänger där på bilden. Sådär vardagligt jävla snygg. Kan hoppas att den får mig att känna mig lite så, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: elin.e

perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback