Idag regnade det i Göteborg


Dagarna går fort. Och jag är trött på bloggen för tillfället. Klart jag känner att det är lite tråkigt när kommentarsfältet ekar jättetomt och jag inte har en aning om vad jag skall skriva. Jag känner ju inte direkt pressen när responsen ligger på noll. Och nu är jag lite småelak och ännu tråkigare, ta det inte så. Jag är en bloggerska som knappt haft en riktig bloggpaus på drygt 2 år (sedan jag började, och jag vill inte heller ha en sådan paus) så jag antar att det är naturligt att jag är lite smått oinspirerad ibland. Men bara så ni vet. En enda kommentar kan lysa upp en hel dag för mig. Och jag tycker om er så mycket varje gång ni gör det.

Anyways. Idag var vi med fotoA- klassen på en fotoutställning på Hasselblad Center, och därefter fotade vi. Och det blev en dagens outfit. Tada.

Strumpbyxor - ICA
Skor - Skopunkten
Långlinne - Gina Tricot
Kofta-klänning-någonting - Vero Moda (nynyny)
Jacka - H&M
Väska - Lindex
Paraply - jag hittade det i hallen.
    Budgetkedjorna borde älska mig. Jag älskar ju, obviously, dem.

Bilder: av mina vännor. Och de publiceras på denna bloggen, och nowhere else. Men fråga gärna om du vill använda dem.

Kommentarer
Postat av: Sofien

Du är bäst, bäst bäst! :D

2008-11-07 @ 20:04:31
Postat av: Karin

jättefina bilder:)

Postat av: Jossan

Ah, den där koftan-klänningen-någonting var förutom nynyny väldigt snyggsnyggsnygg!

2008-11-08 @ 00:14:35
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: haruna

mina fingrar var avdomnade efter de fotografierna, men snygg är du, som vanligt. ska också säga att jag inte gör mycket annat än beta av GG-avsnitt efter avsnitt. försöker också låta bli att smula så mycket när jag på fint upper east side-sätt biter av kant efter kant på marabou-chokladen. undrar när jag sussar inatt... xOxO

2008-11-08 @ 00:22:16
Postat av: emma - emmahall.blogg.se -

Fina bilder.

2008-11-08 @ 13:13:19
URL: http://emmahall.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint!:)

2008-11-10 @ 22:13:46
URL: http://annnnnnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag äääälskar dina skooor!

de passar så bra till dina schnygga ben :)

2008-11-11 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback