Dubbelmorgon


Jag vaknade vid en ganska normal tid imorse. Halv elva. Så åt jag frukost, så vaknade jag ganska helt. Men så gik jag och la mig igen, somnade. Så nu sitter jag här, helt morgomntrött på nytt adderat med den trötthet som jag samlat på mig under veckan. Hade inte vart fel att sova hela helgen, men så kan vi ju inte ha det. Vi tar två snygga bruningar istället.

PYTON- VÄSKA: En sån där grej som är ett måste när resten av outfiten en dag tenderar till att bli skittråkig. Den har det där som gör att den faktiskt kan göra en hel outift helt på egen hand.

SANDALER: Jag som trodde att hoppet var ute. Att det inte skulle komma några som helst åtminstone liiiiite snygga såkallade "Jesus- sandaler". Tyckte att det var jättefult och osmickrande för foten (och aj, vad många det är som inte håller med mig om det). Nu finns det i alla fall ett par jättesnygga hos Indiska för två hundralappar. Flätade och dana.

Kommentarer
Postat av: fashion by Juhlin

Håller så med dig, har inte varit allt för sugen på varken "jesus sandaler" eller "gladiator sandalerna" men dom var riktigt snygga, finns även en del helt okej på TopShop! :-) Just so you know!

kraaam michaela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback