Få och få

98761-1618
I att-få-eller-köpa-väg så var det här en ganska bra dag. Först var jag på H&M och köpte en jättemörkblå/svart-vit-randig tröja för 134 kronor, då jag fick lite rabatt. Tröjan är snygg och har trekvartsärmar. När jag kom hem låg det två jättestora paket på köksbordet.
Paket ett: vinsten från Veckorevyn.com, där jag fick (läs: vann) 5 böcker. Varav jag redan hade läst en (Isprinsessan av Camilla Läckberg, som inte finns med på bild). Men. Spelar ingen roll, de andra verkar skitbra allihopa.
Paket två: min prenumerationsgåva från Glamour. Jag fick ett schampo och ett balsam från Maria Nila. Mitt hår behöver det, och nu skall det fan bli assnyggt. Once and for all.

Kommentarer
Postat av: Erika

Att få är alltid skoj, önskar bara man hade tur i tävlingar ;)

Postat av: isabol

Ditt hår är alltid assnyggt

2008-03-21 @ 16:22:31
Postat av: Linnea

Jag har letat efter en randig tröja länge nu, den du hade ser ut att kunna uppfylla kriterierna. Ränderna ser perfekta ut.

2008-03-24 @ 14:23:25
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback