Treasure hunt



Ja, dagen gick väl som planerat. En riktigt, riktigt, riktigt bra dag. Så som alla lediga dagar borde vara. Jag har för det mesta bara sprungit runt, med ett rivande västkustberg under fötterna. Blåsten i håret. Och jag var på många av de ställen jag alltid var på när jag var liten, men som jag numera nästan aldrig besöker. Fastän de ligger max femtio meter här ifrån. Jag var till exempel på hallon- stället. Nowadays utan hallon visserligen, men stämningen är kvar.

Jag bytte design också, som ni kan se. Jag är jättenöjd. Blev så sugen på att blogga direkt när jag var färdig med den. Och det blir jag alltid när jag gillar blogg- designen extra. Det är inspirerande. Men då orkade varken datorn eller internet mera. Så datorn skall nu få sova tills imorgonbitti. Så även jag. Adios!

You know the rules. Se men inte röra. Bilderna tillhör moi.

Kommentarer
Postat av: julia

gillar din nya design! :)

Postat av: Mikkeltirill

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 12:36:38
URL: http://mikkeltirill.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback