Past


Sagt och gjort. Jag köpte skor igår. 49 kronor kostade de här rosettiga, gråiga, lackiga sakerna! Vad jag hade velat stanna i Partille bara en dag extra så jag hade haft lite mer gott om tid att rota runt på skoreorna. Nu blev det i alla fall de ovan, plus ett par gula sandal- liknande ting, till samma pris.

Jag har haft ett par helt underbara lediga dagar. Ute på havet och bada, hopppa i från båten. Sola på fören, äta räkor och vattenmelon medan båten gungar i lagom takt. Sola dagarna igenom (och denna gången har det faktiskt gett lite resultat, om jag får säga det själv) och bada MINST tre gånger om dagen. Oftast fyra. Igår badade jag i sötvatten istället, i kåsjön - och där var det inte direkt svalkande. 25 grader i vattnet. Minst.
     Nu var det dock slut på det roliga:P jag vandrar till jobbet om 25 minuter, och sedan blir det jobbjobbjobb i många långa dagar framöver. Hoppas att rean kommer igång på riktigt här också snart då... :P

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad fina de var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback