Hej tidning


Nu. Nu har jag (som ni ser) mycket att göra. Och tur då att jag är ledig imorgon, söndag och måndag. Jag hoppas på lika fint väder som det har varit idag minus den kalla blåsten. Det vore hur bra som helst

Omslagstänk:
- Mischa ser jätteobekväm ut på omslaget till Cosmopolitan. Vad gör hon överhuvudtaget nu för tiden?
- SOLO ser ut som SOLO. Och det är oftast ett grymt bra innehåll i den tidningen.
- ... och hennes ser ut som hennes gör mest. Rött och vitt och leende. Det känns som om dehar det ganska ofta, eller är det bara jag? Det känns jul. I juli.
- Snyggaste omslaget är GLAMOUR. Färgglatt och snyggt.
- Gult och rosa verkar populärt i juli?
- Och vad som inte syns på denna bilden men som jag också har liggande här hemma. En ELLE- tidning och ytterligare ett fint omslag. Innehållandes ett modereportage som är beyond fint. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du, nu vart jag väldans sugen på att gå och köpa en massa tidningar i morgonbitti. ;)

Postat av: Stina

Angående Mischa så tror jag att hon spelat in ett helt gäng filmer som kommer att komma ut i år och nästa år. Och ja, visst var modereportaget i ELLE utom denna värld!

2008-07-19 @ 23:42:07
URL: http://rubia.se
Postat av: Erika

Modereportaget i ELLE. Ja, jag finner inga ord. Det mest underbara jag någonsin skådat :)

2008-07-21 @ 18:48:43
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: Newsthings

I want to say - thank you for this!

2009-12-10 @ 14:53:38
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback