Elisabeth och Madicken


Det stod Elisabeth på SS09- kollektionen från Minimarket. De dockiga klänningarna framför allt, sådana som jag hade liknande när jag var liten. Alla säger Disney och Alice i underlandet. Ja! För mig är det Madicken också, på något sätt. Madicken som jag kommer ihåg det. Så söta snygga skärningar och detaljer på allt.

Jag har sagt tidigare att jag skall försöka sy en sån där klänning, nu måste jag säga att jag skall försöka sy flera. Kanske skall man försöka spara ihop och försöka få ihop till att köpa någonting också. Ett försök är det kanske värt? De röda skorna hade ju inte varit fel.
     Röda koftan på bild tre är the detail.
     Och jag blir alltid lika glad när snygga ränder kommer fram. Look, look, look.

Bilder från Modette.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback