Nu skall vandras

98761-1552
Okej. Jag skall ge det ett försök. Första riktiga snöfallet för vintern 2007/2008 har nu landat här i Partille. Och jag skall faktiskt ta mig ut, och försöka att inte hata det allt för mycket. (Det är ju fint på ett sätt?) Frisk luft är exakt vad jag behöver just nu, varken det ligger vitt på marken eller ej.

Jag skall balansera mig iväg iklädd största möjliga jacka som går att finna, jeans och vagabondskorna som är vamrfodrade till tusen. Iklädd Marc by Marc Jacobs- skorna och den underbara ponchon från Monsoon hade jag nog sprungit iväg istället. Men som sagt. Jag skall ge det ett försök.


Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback