Uppdatering, uppdatering


Skönt! Äntligen har jag kommit igång ordentligt med makeovern av bloggen. Tråkigt är att under tiden får bloggen som den ser ut nu, ligga lite mer i lä. Men så blir det ju å andra sidan lite mer av en satsning sedan. Hoppas jag på. Har jag lärt mig någonting så är det att man inte skall lova för mycket. Jag tror dock, och hoppas verkligen - att denna gången gör jag inte det.

Men för att hålla er uppdaterade: den nya designen bör vara klar innan dagens slut (självklart publiceras den dock inte förrän allt annat är färdigt också). Övrigt att göra är några extra- saker (hemlighetsfull?), dessa bör gå enligt planerna. Också kategorier och annat hemlighetsfullt jag ännu inte vill avslöja, är det dock lite mer strul med. Hm. Jobbigt, men hoppas jag får det att fungera. Sedan är det bara stora vår- planeringen kvar. Längtar vi? Jag gör!

Puss och vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild tycker jag :D

2008-12-30 @ 21:15:15
Postat av: haruna

jag längtar! jag har mina förväntningar på renoveringen av bloggen (och det nya året), and I've got a good feeling about it :D lycka till, vännen. tack för igår också! puss <3

2009-01-01 @ 19:37:38
Postat av: Rohan

Himla snygg bild!

Gillar verkligen designen på bloggen :)

Postat av: Anonym

fin bild

2009-01-03 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback