So this is...


Bilden säger allt. Jag kan säga resten.

Efter en mysig och frusen julavslutning i de röda små husen bredvid skolan, med sång, glögg och småtävlingar åkte jag och mina fina vännor in till stan. På ett café hade vi julklappsbyte - var så kul, så mysigt! Vi hade gjort så att vi hade dragit var sitt namn, ungefär som när man får en hemlig kompis i ettan, ni vet? Ingen fick veta vem man hade att köpa julklapp till, men... jag misstänker att de allra flesta misslyckades med detta. Eller misstänker. Jag vet, snarare :P
Hur som haver, jag gav L en nagellacksblåsare till apa. Och av I fick jag ett jättesött halsband i lite guld och med en ros i, plus en supersnygg tröja. Ni ser själva. Ryggurrigning! Att den är randig är ju fantastiskt det också. Jag älskar den. Tack!

Ikväll blir det tacos, och sedan skall jag försöka börja andas lov.

Kommentarer
Postat av: Isabel

tihi, det gläder mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback