God ny blogg?



Ni vet. Bloggen har försummats. Har legat i bakgrunden. Men här kommer historien, och här kommer den hela.

Jag har inte haft överdrivet mycket att göra i skolan. Lite grand, men jag har fortfarande kunnat slappna av lite hemma i alla fall. Jag har klarat av det. Däremot hade jag en diskussion med H i förra veckan någon gång. Det var en tanke jag haft ett tag, och nu diskuterade vi den. Blogg- renovering. Och inte byta header och teckensnitt- makeover. Mer börja om, förtydliga, fixa till, gå in för, satsa ordentligt på, göra helt perfekt- make over. En liten ny- start efter två och ett halvt år. (Men, måste poängtera att det är forfarande jag och min blogg - att inte glömma.) Och efter detta måste jag ju självklart även säga: ha inte för höga förväntningar. Haha. Det har jag själv i och för sig. Men bara i fall att, liksom. Enklare om jag blir besviken än att alla blir besvikna.

Så varför skrev jag detta om jag inte vill att ni skall ha några höga förväntningar? Jo. This is why jag håller inne på bloggandet just nu. Jag ser framåt. Planerar som en toker (och har lagt upp jullovet för detta). Och jag hoppas. Sådant tar tid. Men glöm inte - sådant inspirerar också. Mig. Och förhoppningsvis så småningom även er.

(Jag vet inte när förändringen kommer ske mer exakt, men det finns så mycket planer. Hoppas jag är teknisk nog att få dem att slå in så snart som möjligt.)

Puss

/Er Beth

Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter spännande. Och lite mystiskt.

Postat av: Martin

Sjukt trevlig blogg :)

2008-12-19 @ 09:18:19
URL: http://www.mjay.se
Postat av: Beth

Erika: Well... haha:P



Martin: Tack så mycket! (:

2008-12-19 @ 17:22:57
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback