Fairy Dust


Allright, ladies. Lucia imorgon. Det var en mysig högtid. Brukade vara. Glitter, lussa för mamma och pappa och få lussekatter i gengäld. Lussar inte längre, men det är väl ändå fortarande mysigt. Men bara för "elva nätter kvar till jul". Inte långt kvar nu! Jag hade bara två lektioner idag, frös som tusan och gick hem och kollade på That 70s Show med min syster.

Målade naglarna idag också. Med Fairy Dust från China Glaze. Var bara tvungen att skriva det så att jag fick nämna det fina namnet på lacket. Fairy Dust.

Och third of all: hittade till
GratisMode.se, vilket borde nämnas för att man genom detta kan få presentkort till olika butiker - gratis! Och är inte det vad vi alla vill ha. Gratis kläder? Jo. + att det är skitlätt att samla poäng. Jag har lagt in en banner i min menyspalt vid sidan, om du känner för att registrera dig. Jag tycker om gratis- sidor. A lot.

Fotot tillhör mig, och är också taget av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback