Aktuellt


1 ÖVNINGKÖRNING Och det lever upp till sitt namn. Andra hälften. Och inte som i att det går fort, utan som i att köra med någon, djävlas med någon. I detta fallet mig. Jag fattar ingenting. Kanske lite. Men fan inte mycket. Men vi får se - någon gång kanske det kan bli ett körkort i alla fall. Jag tänker mig, en liten bil och en sommardag. Jag kan ta mig vart jag vill. Tusen vuxenpoäng.

2 UPPESITTARKVÄLLEN Det är alltid jättevarmt (spisen skall vara tänd, julljuset skall brinna ner, allt skall lysa och vara varmt). Det tar för lång tid mellan de olika spelen. Det är för mycket reklam. Bingo Lottos uppesittarkväll. Allt detta till trots är det någonting man alltid minns som jättemysigt ändå, och det skall bara göras oavsett. Traditioner när de är både som bäst och som sämst. På samma gång.

3 STARTER En släkting kallade sig för starter. Alltså - en som bara påbörjar saker hela tiden, men aldrig avslutar. Jag också, kanske. Dock avslutar jag en del projekt ibland. Men med vad jag skall göra nu, finns det bara positiva saker med att vara just en starter. Om fem minuter skall jag påbörja bloggjobbet. Makeovern. Visst kommer makeovern att vara klar någon gång, jag kommer vara nöjd just för nu. Men det är bra att vara en starter ur det perspektivet, att jag kommer inte att avsluta bloggen. Förstår? Det första med makeovern är rätt tråkigt egentligen. Men jag antar att jag måste börja för att komma till det skojiga framöver. Så. Chao.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Skickade du det mailet till mig? I så fall måste det ha kommit bort, för har inte läst det.

TYVÄRR finns inget enkelt "mass-flytta-sätt". Det går att döpa om kategorier, men man måste flytta inlägg ett och ett. Kan hända att det kommer en sådan funktion framåt i tiden, men jag har ju inte stenkoll på det tekniska eftersom jag bara jobbar me det redaktionella.



Hoppas du får en riktigt mysjulig kväll och GOD JUL!

Postat av: Mathilda

Gosh, dear. Du är ju helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet snygg! Merry X-mas snyggo!

2008-12-23 @ 21:36:05
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: Karin

Är det verkligen ett måste att byta kategori på alla då?

2008-12-23 @ 22:17:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback