I whistled my time away


En dag till gjord av och för shopping. Idag - med Johanna.

Och jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Det blev ganska mycket idag. Så jag börjar där jag började. Rosa jättesöta trosor från Topshop. Sedan thaimat. Ljusa jeans från BikBok för ynka 200. Ljusgrå melerad stor t-shirt. 25 kronor. Mot allum. Hämta ut en rosettig t-shirt från BikBok (se ovan). Den ringde dem förresten och frågade efter i stan. I stan kostade den 149,- och på allum - 49 (se bild). Klippt och kapat. Sedan var det meningen att det skulle vara slut, men vi missade bussen och jag provade de snyggaste jeansen någonsin. Mörkblå raw denim från Gina Tricot. 400 kronor.

Sedan bar det faktiskt av med bussen hemmåt, och tur var väl det. Mina ben hade gått av till 50% annars.
Nu skall jag duscha.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har en likadan top som du har på bilden. Jag tycker den är fin. gå gärna in på min blogg och titta.

Postat av: sofichelle

Vad fin design du har!

Oh, tack snälla, man blir så glad av sådana fina ord!

2008-08-13 @ 14:48:25
URL: http://sofichelle.devote.se
Postat av: sofichelle

Vad fin design du har!

Oh, tack snälla, man blir så glad av sådana fina ord!

2008-08-13 @ 14:48:50
URL: http://sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback