Saker överallt


Jag håller på och städar. Städar upp, städar ur, plockar upp, plockar ur. Just nu: tidningar över hela golvet som skall antingen slängas (hatar det, men someone has to do it) eller flytta ut ur mitt rum kanske mot vinden, tidningar i en stor resväska som jag hoppas att pappa kan ge tillåtelse att få lite utrymme uppe på vinden. Och en hög med favorit- tidningarna som jag lagt i hög och som därmed agerar låg hylla för en spegel med låda och grejer.

Och eftersom det ena är tråkigare att städa än det andra så avbryter jag mig i varje sak jag börjat städa, och börjar med en annan del av rummet (vilket tillslut resulterar i att jag har 1000 små projekt överallt i rummet som måste avslutas). Jag började precis plocka upp lite smycken som vart nerpackade under sommaren, och hittade broschen på bilden ovan. Jag köpte den i Thailand och har knappt användt den sedan dess. Men den är fin att se på med glitter, pärla, stenar och någonting som liknar en guldig kvist. Heller hur?

Och broschen ligger på favoritsängkläderna från när jag var liten. Rosettigt, småblommigt och en flicka jag alltid trodde var Madicken.

Kommentarer
Postat av: MANGO

hiii fint med brocher, bara så knepigt att använda dem ibland tycker jag :) jag ska till thailand snart, snaaaaaart :D

Postat av: Beth

Mango: håller med, vet inte riktigt hur jag skall matcha dem bäst. åh, vill också!

2008-08-13 @ 16:57:06
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: fashiondarling

Åh, matcha dem till allt! Broscher är underbara!

2008-08-13 @ 17:03:39
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback