Pedro Garcia till mig?

98761-1647
Om man kan blogga för mycket om någonting, så skulle mitt eviga beröm till Pedro Garcias alla (nästan alla) skor åtminståne nomineras in till en första plats. Eller för mycket skriver jag väl egentligen inte. Det ser jag som omöjligt när Pedro Garcia har huvudrollen. Men mycket, det skriver jag. Med rätta.

Jag har för övrigt egentligen inte en aning om hur man säger "till mig" på spanska. Eller en aning har jag väl efter fem års spanskaplugg, jag bara vet helt enkelt inte. Därför tonade jag ner min gissning (para mi) till ljust grå. Det ser visserligen alla ändå, men för mig syns det lite mindre och därför känns det för mig i alla fall lite mer som att det faktiskt skulle kunna vara rätt. Då hade vi även det avklarat.
     Jag fryser ihjäl. Varm dusch nästa.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag gillare!

Postat av: Sandra

Svar: Haha, förstod att frågan skulle komma upp :D Jag jobbade i dem i sommar,
på café. Så himla lätt då, när man bara kan stoppa dom i diskmaskinen och diska, haha :p

2008-04-16 @ 08:57:58
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback