Paraply- problemet

98761-1633
Det bara öser ner, regnet. När det äntligen har varit en dag med sol på himmel, då måste det kompenseras snarast med så mycket regn som möjligt på en och samma gång. Idag var en kompensationsdag, efter gårdagens värmebölja - 14 grader!

Då kommer problemet. På kompensationsdagarna. Regn. Så: Hur går man med ett paraply så det ser snyggt ut? När det är nerfällt alltså? Gå med det som en käpp? Gå med det under armen? Vifta med det så mycket som möjligt? Släpa det i gatan? Det finns inga alternativ som ser det minsta bra ut. Detta kan konstateras efter mycket tänkande, analyserande och reflekterande. Ni skall veta att detta är ett ofta återkommande samtalsämne mellan främst mig och J. Vi har inte kommit fram till någon lösning ännu, men jag rapporterar så snart en sådan uppenbarat sig. Eller ni kanske redan har lösningen?

Kommentarer
Postat av: Isabel :D:D:D:D:D:D:D :D)

Hahahahahahahahahahahaha.
En lösning: om du har ett litet paraplyx kan du ha den där "öglan" som man ska ha runt handleden, just runt handleden. Då ser det ut som en väska =)Bli inte besviken om du inte fattar vad jag menar, jag är inte så bra på att formulera mig.

2008-04-02 @ 23:08:00
Postat av: Beth

Isabel: jag fattar :P men jag har sådana där avlånga paraplyer.

Postat av: Silasveronica

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2008-11-04 @ 14:18:39
URL: http://silasveronica.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback