Jag har inte garderobsfyndat

98761-1640
Detta är nog både de konstigaste och roligaste outfit-bilderna som någonsin publicerats på min blogg. Jag hade ingen bild, så det fick bli outfitbild. Jag hade ingen kamera (på denna våningen alltså), så det fick bli webbkamera. Kul.


Jag förstår inte. Det är visserligen mycket jag inte förstår, men speciellt: bloggerskor som gör så kallade garderobsfynd. Människor i allmänhet, som gör garderobsfynd. Hur kan man bara helt plötsligt "hitta" ett skitsnyggt plagg som man "glömt bort" att man hade? Det kan ju inte finnas en normal människa som verkligen ärligt kan göra detta.

Ett: har man ett snyggt plagg lägger man väl det knappast längst bak i garderoben, och dessutom går det väl inte ens så lång tid mellan användningstillfällena på favoritplaggen att man liksom bygger in dem bakom allt annat?
Secondly: Hur stora garderober har dessa människor?
Running out of arguments, men tredje: Hur rörigt måste det inte vara i fynderskornas garderober? Jag viker i princip aldrig plagg, och om jag gör det så spelar det ingen större roll för väl inne i garderoben ligger allt (allt, allt) utspritt i en ojämförbar röra. Hur kan någonting bli värre än det?

Var? När? Hur?
Jag fattar ingenting. Adjö.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Söta bilder!

Postat av: Erika

Du har rätt. Mest instämmer jag på argument nummero två. Så stor garderob har jag inte att jag kan garderobsfynda. Jag ser liksom hela innehållet varje gång jag öppnar den :P

2008-04-09 @ 15:58:43
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback