I bilder...

98761-1634
10 minuter sedan, 5 meter härifrån. Idag var det jättefint väder. Är det jättefint väder. Minus är att jag har fått sitta med historiaplugg hela eftermiddagen inför morgondagens prov, plus är att jag kunde sitta ute och läsa det. Fast jag hade hellre sysslat med någonting annat.

På bilder ser du:
- himlen (något photoshopad dock, men den var fin irl också, bara inte lika fin på originalfotot).
- del av kläder i solljuset. Inte photoshoppat, det bara blev så. Jag älskar när det bara blir så:P
- altanen och solljus genom "springor". Också fint.
- en hund. Mystiskt. Helt plötsligt bara låg hon där på altanen, spanandes på resterande område. Hon gillar nog vädret mest av alla, trots att snön för henne är helt okej också.

Tjing pling.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vilka fina bilder! :)

Postat av: Anonym

Du är gördukig på att fotografera

2008-04-03 @ 22:56:51
Postat av: Morfar

Hej Elisabeth!
Hur skall jag gör för att kunna titta på dinna bilder du tagit med din kamra.

hälsninar

Morfar

2008-04-18 @ 18:45:31
Postat av: Hugovanessa

Very informative and enlightening website

2009-12-01 @ 10:45:09
URL: http://hugovanessa.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback