Galg- galen

98761-1643
Vilken idiot tillägnar galgar ett blogginlägg? Det blir väl jag då.

Igår var vi uppe på vinden och det var roligt. Jag hittade massor utav trägalgar - det är mitt eller min senaste crush. Plast är skitfult och de där som är inlindade i pärlor och sidenbands... visst, jättegulligt - men trä är så mycket mer spännande och lägger fortfarande fokus på kläderna. Gamla och konstiga tryck på trägalgar är också kul. Japp, jag är lättroad:P

Vad hittade jag mer på vinden? Tavlor på Bruce Springsteen- konserter och sjalar och en klänning min gammelmormor sydde till mig när jag var typ 10. Nu är den förliten, men jag skall försöka fixa det där. Wish me good luck.

By the way: alldeles för lite blogg det senaste. Kommer strax två inlägg dock! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback