Buenas noches, amigos

98761-1637
En lista på lördag, smakar ganska bra tycker jag.

Favoritcafé: Har ingen favorit, men fika utomhus i Haga är outstanding.
Favorittidning: Brittiska Glamour är jag töntigt svag för.
Bästa saken som händer i sommar: Träffa Hedvig i Stockholm och Bruce Springsteen- konserten 4 juli.
Favoritplagg i garderoben just nu: Allt jag köper just nu är randigt. Därför måste jag lugna ner mig, men å andra sidan - det finns inget snyggare än ränder?
Längd: Enligt passet slutar jag 166 centimeter ovan golv.
Byter gärna garderob med: Å så många.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, vitt och... rött? Grönt?  Nej, jag vet inte.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Ränder. Haha.
Men absolut inte i: Jackor.
Byxa eller kjol: Kjol
Sminktips till allmänheten: Rouga inte för mycket, så blir du sötast i världen.
Mig själv med tre ord: Överallt men ingenstans.
Morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, hello.
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Forrest Gump, Love Actually, Smala Sussie, Dagboken - med flera.
Bio eller promenad: Beror på vädret, såklart.
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba fritt. Övriga önskemål: skriva, mode, fotografera, kläder.
Kaffe, te eller inget? Inte ett dugg av något. Nej tack till äckelsmak och gula tänder.
Vilken film såg du senast? Hm. Började se på Catch Me If You Can, men den var så tråkig så stängde av.
Har du en besatthet? Besatthet och besatthet. Jag har intressen jag älskar och tycker om så jävla mycket så jag skulle hata att vara utan dem, för det skulle vara så tråkigt.

Fina Frida (bokstavligen talat) - därifrån kommer listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback