Bag där

98761-1639
Dagarna känns mycket längre, men snabbare, när det är soligt. När jag 19.15 gick hem ifrån allum ändes det snarare som om klockan var 15-16 kanske. Mystiskt är ordet. Mystiskt och glatt. Det kändes som om jag gick och log. Det gjorde jag nog inte egentligen, men det är ändå känslan som räknas.

Very well. Vad jag skulle komma till är att jag idag köpte en väska. Precis när jag skulle ge upp entrade jag Lindex - tada. Så ovan ser du väskan, och ovan ser du också väskinnehållet at the moment. Ofta ett par skor och vantar också, men de fick inte vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där väskan var jättefin, ska kanske kolla efter den? Hur många riksdaler fick du ge för den snyggingen? :)

Postat av: Beth

Jossan: Bara 249! Rena fyndet, spana på!

2008-04-07 @ 21:50:58
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Isaboll

Jag gilla't

2008-04-07 @ 23:01:02
Postat av: haruna

guvasnygg.

2008-04-08 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback